annie-dboer.reismee.nl

Onbetaald verlof!

Hallo allemaal,

Begin januari neem ik vier maanden onbetaald verlof op. Dit is natuurlijk niet zonder reden... ik ga op reis!! Afgelopen jaren heb ik gestudeerd, een baan gevonden en een huis gekocht. Het is nu de hoogste tijd om de rest van de wereld te ontdekken. De wens om alleen te gaan reizen kan worden waargemaakt.

De reis begint in Tanzania. Het tweede weekend van januari wordt ik verwacht op Kilimanjaro International Airport of Arusha Airport. Daar wordt ik opgehaald en naar de plek van bestemming gebracht. De eerste zes weken ga ik vrijwilligerswerk doen in het Tengeru ziekenhuis in Arusha. Tijdens het vrijwilligerswerk verblijf ik in een vrijwilligershuis. Wat daarna de plannen zijn is nog onbekend.

De voorbereidingen zijn inmiddels in volle gang: uitzoeken welke vaccinaties nodig zijn, de benodigde spullen kopen en uiteraard het boeken van een vliegticket. Ik vind het allemaal erg spannend maar ik heb er ook KEI veel zin in!

Liefs,
Anna

Reacties

Reacties

Louk

Super tof dat je dit gaat doen. Een ervaring om straks nooit meer te vergeten. Heel veel succes alvast.

Liefs, Pap

Chris

Ans, je bent al super goed bezig met de voorbereidingen. Zelfs al een reisblog aangemaakt. Ik ga hem zeker volgen. Veel succes met de voorbereidingen en natuurlijk ga ik je missen.
Kussen

Suus den Boer

Zo onwijs trots op je kunnen durven en doen !!! Ga maar heel veel bloggen zodat we kunnen meegenieten van een afstand. Je bent een wereldmeid letterlijk en figuurlijk ! <3 liefs Suus

Anne

Wat leuk Anna! Succes met de voorbereidingen!!

Anouk

Zooo tof Anna! Succes met de voorbereidingen, tot over n paar weken;).
Ga je missen die 4 maanden!!

Karin

Super Anna!! Benieuwd naar je avonturen!

Wendy

Wat leuk Anna heel veel succes alvast met de voorbereiding! Ben erg benieuwd naar je verhalen?

Ria

Wat een leuk plan Anna, je komt uit een reislustige familie. Er zijn er je al veel voor gegaan. Maak er een mooie tijd van, geniet ervan en wij gaan genieten van jouw verhalen.?

Annet

Zooooo leuk!

Hille Schenkers

Heel tof hoor Anna.
Is je volgende project Suriname?
Dan gaan we samen er naar toe om mooie momenten te beleven en leuk werk te doen.
Goede voorbereiding.

Aafje

Wat leuk! Veel succes met de voorbereidingen

Wendy

Wat stoer in je eentje! Wat een avontuur gaat 't zijn, leuk om je volgen! Veel succes nog met de voorbereidingen!

Bianca

Wat gaaf is dit! Ik wil je zeker volgen. Ik wens je al veel plezier tijdens de voorbereiding naar jou mooie reis.

Anne-mieke

Wat leuk Anna! Succes met de voorbereidingen. Ik ga je zeker volgen...

Quincy

Super gaaf!! Ga je volgen ?

Nienke

Super, vakantie zit er net op en nu op naar de volgende reis, veel voorbereidingen zijn er nodig maar zo te lezen ben je al aardig op dreef. Heel veel succes met al het regelen. Ik ga je zeker volgen.

Nora en Kees

Hey Anna, fantastisch dat je dit doet. Past helemaal bij je. Mooie ervaring ook. We gaan je volgen hoor!

Kumar

Super ik ga je zeker volgen

Je tante Wilma?

Lieve Anna, natuurlijk ga ik je volgen, mocht je nog spullen nodig hebben, laat maar weten. Ik heb nog van alles liggen van mijn reis tig jaar terug. Misschien heb je er nog wat aan.

jou oom Maan

een mooie weg om je vak te leren en de wereld te verkennen toppie

Desiree

Heel stoer Anna! Ontzettend veel plezier onderweg

Elise

Spannend, Anna. Ik ga je mee volgen???

Percy

Veel plezier en succes

Zen

Nog steeds trots op jou! Veel succes en geniet van het mooie avond uur!
Ik blijf je volgen! X

zenayda

Avontuur natuurlijk! ?

Kelly

Zo super gaaf dat je dit gaat doen!!! Alvast onwijs veel plezier op dit fantastische avontuur :) xxx

Anna Frederiks

Heldin! Wat leuk!! Ga je zeker volgen! Heel veel plezier met alle voorbereidingen! Xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active