annie-dboer.reismee.nl

Ik wil nog niet naar huis, nog lang niet..

Lieve allemaal,

Ik moet zeggen dat deze vier maanden omgevlogen zijn, niet normaal! Het is zelfs zo erg dat ik eigenlijk nog geen zin heb om terug naar huis te keren..

Dit is dan ook de laatste blog, geschreven vanuit Lima. De laatste weken in Peru zijn snel gegaan, we hebben aardig wat steden gezien en veel gedaan.

We zijn begonnen in Puno, een klein maar erg toeristisch stadje. Na Puno zijn we doorgereisd naar Cusco. Wauw wat is Cusco een mooie en leuke stad. Vanuit hier hebben we de 5-daagse Salkantay trekking gedaan naar Machu Picchu. Het was soms pittig maar zeker de moeite waard, ondanks de vele bewolking en regen die we onderweg gehad hebben!

Na Cusco hebben we de bus gepakt naar Arequipa. Vanuit Arequipa zijn we met de bus naar Cabanaconde gegaan om de Colca canyon en de condors te bekijken! Omdat ik nog niet uitgewandeld was, heb ik alleen een 2-daagse trekking gedaan. Eén dag helemaal naar beneden de canyon in om vervolgens de volgende dag weer omhoog te klimmen. Het klinkt misschien suf maar de route was echt de moeite waard!

Vanuit Cabanaconde weer terug naar Arequipa en vanuit daar de bus gepakt naar Huacachina. Een hostel met zwembad, heerlijk weer (30 graden) dus lekker gechillt. In Huacachina zit je midden in de woestijn, dus we hebben ook nog even gesandboard.

Daarna zijn we naar Paracas afgereisd, daar zijn we naar de Ballestas islands geweest. Met een speedboot (veel) vogels en zeeleeuwen spotten, erg gaaf!

Nu in Lima, de eindbestemming van deze mooie reis! Een grote stad aan de kust maar erg mooi, de stad bekeken en nog wat souvenirs gekocht. Dan breekt helaas de dag aan dat we het vliegtuig terug naar huis moeten nemen. Morgen is het zover, we vliegen terug naar Nederland.

Ik heb afgelopen vier maanden genoten en geleefd per dag! Het was fantastisch!! Helaas ben ik aangestoken door het reis virus, ik wil namelijk nog een keer en het liefst zo snel mogelijk..

Heel erg leuk dat jullie de afgelopen vier maanden met mij meegereisd zijn! Bedankt voor alle lieve en leuke reacties, waarschijnlijk zien we elkaar snel weer!

Veel liefs!

Ilvy

Heel leuk om mee gelezen te hebben met jou/jullie ervaringen! Fijne terugreis en ik dan gaan we heel snel bijkletsen xxx

Marian

Het was een belevenis om jou/ jullie reis zo mee te mogen reizen..
Wat zal het wennen worden...
Een hele goede vlucht terug...
En tot gauw xxxx

Wies

Dat gevoel van niet terug willen herken ik wel van mn kinderen. Maar je kunt terugkijken op een hele mooie ervaring.
Ik vind het in ieder geval wel gezellig om je weer op c12 te zoen rondlopen. Goede reis terug en tot binnenkort.

Dees

Ik snap dat je niet terug wil naar Nederland. Het is ook zo’n mooie reis geweest. Gewoon eerst weer geld verdienen en dan gauw weer gaan reizen! Hele goede terugreis!

Elise

Wat kun je terugkijken op een enorme hoeveelheid belevenissen en ervaringen. Die worden je sowieso niet meer afgenomen!
Tot snel maar weer op C12!

Marianne Engelen

Anna dank voor t delen van je ervaringen. Denk dat je mensen hebt aangestoken met je enthousiaste verhalen en mooie foto’s.
Goeie thuis reis!!!

Carla

Ik snap dat je nog niet terug wil.
Ben benieuwd naar al je verhalen en foto's .
C 12 is ook best leuk.
Goede reis terug

Monique

Jeetje die 4 mnd zijn zeker snel gegaan! En wat een avontuur, wat je nooit meer gaat vergeten! En bedankt voor het delen van jouw en jullie belevenissen. Blijft leuk om het te lezen! Goede terug reis en tot snel......

Suus

Ehhhh nog een keer?? .... oké dan! Maar dan wel weer bloggen ! Zodat we weer een beetje meereizen. Goede reis naar huis. En heel snel knuffelen !!
Liefs papa en Suus

Nathalie

Je komt in ieder geval terug met een rugzak vol herinneringen en ervaringen. Daar kun je nog lang van nagenieten. Het was leuk je verhalen te lezen. Een goede terugreis gewenst!!!

Jacqueline

Goede reis terug en tot snel!!

Marjan

Snel afspreken om je mooie verhalen te horen!
Goede terugreis en tot snel.

Karin

Wauw wauw...fantastisch Anna. Maar de herinneringen zijn levenslang die bewaar je in je hart! En wanneer iets heel leuk is lijkt de tijd te vliegen..maar wij zullen je op C12 met open armen ontvangen! Kun je weer sparen voor vlgd trip ? Goede reis en tot snel. Liefs Karin

Rachida

Wat een leuke en gezellig rondreis heb je meegemaakt in in die 4 maanden mooie ervaring in jou leefttijd heb je meegemaakt. Als je terug komt praat we lekker verder over jou verhalen en jou durf haha tot gauw in Nederland ?