annie-dboer.reismee.nl

Zanzibar en het begin van Zuid-Amerika

Hola,

Ondertussen ben ik herenigd met Hylke en zijn we nu in El Chalten (Argentinië).

De laatste week in Tanzania ben ik naar Zanzibar geweest, heerlijk een week genoten van de zon, de zee en het strand. De eerste twee nachten heb ik doorgebracht in Stone Town, daarna ben ik naar de mooie stranden in Paje en Jambiani geweest om daar de rest van de week door te brengen. Het strand en de zee zijn echt amazing! Qua gevoelstemperatuur was het ongeveer 40 graden, erg warm kun je wel zeggen!

Vanuit Zanzibar ben ik ‘s avonds naar Dar es Salaam gevlogen om daar een paar uur te slapen voordat mijn vlucht naar Buenos Aires vertrok. Om 02.45 uur opgestaan om mijn vlucht van 04.25 uur te halen. Het duurde allemaal erg lang op Dar es Salaam waardoor ik bijna mijn vlucht gemist had.. gelukkig is alles goed gekomen! Na een erg lange vlucht van ruim 20 uur vermoeid aangekomen in Buenos Aires, waar Hylke mij heeft opgewacht!

In Buenos Aires drie nachten doorgebracht, daarna doorgevlogen naar Ushuaia, het einde van de wereld! De eerste week was wel even schakelen moet ik zeggen. Een totaal andere cultuur en de “luxe” die er ineens weer was zoals normale geasfalteerde wegen, een warme douche, kledingwinkels, supermarkten en noem maar op. Ohhh en de TEMPERATUUR, dan ga je ineens van 40 graden naar 5 graden.. brrr koud! Het eerste wat ik hier gekocht heb is dan ook een muts!

Na Ushuaia de bus gepakt naar El Calafate, heerlijk 20 uur in de bus doorgebracht! Vanaf hier zijn we naar de Perito Moreno gletsjer geweest, echt te gek!! Vanaf El Calafate zijn we gelift naar El Chalten, een mooie omgeving waar we verschillende hikes willen gaan doen. De natuur, de bergen en alle uitzichten zijn waanzinnig! Na El Chalten gaan we per bus richting Bariloche, ook wel het Zwitserland van Zuid-Amerika genoemd!

Tot zover even een update!

Ciao!

Reacties

Reacties

Elise

Hoi Anna, wat zie en beleef je veel, zeg! Hou je de kilometers bij? Geniet ervan??

Nathalie

Hey Anna!! Je verhalen blijven leuk om te lezen en wat neem je al een hoop belevingen en ervaringen mee terug in je rugzak!! Geniet nog!!

Ilvy

Zo leuk om jou verhalen te lezen!
Genietze samen❤

Wanda kasbergen

Lieve Anna en Hylkw,

Wat een prachtig avontuur en wat een mooie foto’s. Veel Pelzer samen!

Groetjes,
Wanda

Anna Frederiks

Echt super wat je aan het doen bent. En inspirerend! Zo kan het ook! Geniet samen, met volle teugen! X

Linda Koolen

Hoi Anna! Ik ben weer helemaal bijgelezen. Wat ontzettend gaaf om te lezen. Fijn dat je het naar je zin hebt en heel veel plezier in Zuid-Amerika!

Percy vossen

Wat een mooi verhaal geweldig wat jij allemaal mag beleven ,20uur in de bus wat een ramp zeg .super dat Hylke er nu ook is .nou lekker samen genieten .veel groetjes

Kees

Mooi avontuur! Zuidelijke punt van Zuid Amerika, daar willen wij ook nog naar toe. Verzamel vast een paar reistips voor ons & mooie reis verder

Janny Westerbeek

Lieve Anna, wat heerlijk om iedere keer weer met je mee te reizen en te genieten van je prachtige belevenissen.
Geniet nog lekker samen met je vriendje van deze onvergetelijke reis!!

Liefs van Janny xx

Carla

Leuke verhalen en verschillende bekende foto's .
De Inca trail is ook een belevenis met als hoogtepunt Machu Picchu.
Veel plezier nog samen.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active