annie-dboer.reismee.nl

Nog maar ruim een maand..

Hoi allemaal,

Nog ruim een maand en dan zit ik in het vliegtuig naar Tanzania. Zaterdag 12 januari vlieg ik vanaf Schiphol naar Kilimanjaro International Airport. De eerste keer dat ik alleen ga vliegen en ook nog eens twee keer moet overstappen, als dat maar goed gaat. 

Vorige week zaterdag heb ik een voorbereidingstraining gehad, erg leerzaam en interessant. De vaccinaties zijn gehaald, een backpack is gekocht en verder ben ik langzaam de rest van de spulletjes aan het verzamelen. 

In Tanzania spreken ze Swahili, een erg lastige taal die amper uit te spreken is. Toch probeer ik vast een aantal 'basis' woorden en cijfers te leren. Ook hoef ik nog maar 16 diensten te werken, wel gek hoor... daarna ben ik gewoon ruim vier maanden vrij!! 

Heel erg leuk dat jullie mij allemaal volgen en nog bedankt voor alle leuke en lieve reacties op de vorige blog. De eerstvolgende blog zal worden geschreven vanuit Tanzania. Hopelijk ben ik dan nog steeds zo enthousiast...  

Liefs,
Anna

Reacties

Reacties

Eva

Furahisha Anna! ?

Karin

Ik ga je missen op de afdeling..maar te gekke reis en ervaring. Zou willen dat ik mee kon! ?

Femke

Hee! Wat tof dat je naar Tanzania gaat! Hoorde Zenayda er al over. Waar ga je precies heen? En hoe ga je vliegen? :)

Liefs!
Fem

Anouk

Zo stoer!!! Ga je ook heel erg missen op de afdeling maatje! Succes nog met de voorbereidingen :) maar ik zie je gelukkig nog vaak voor je weg gaat!
X

Corrie

Super mogen we nog even van je genieten. Hoop dat je heeeeel veel plezier daar heb en kunt genieten.

Hannie

Spannend! En wat ontzettend leuk! Het voorbereiden alleen al!

Elise

Ja, Anna, het vliegen voor jou gaat nu beginnen
Decembermaanden vliegen ook vlot voorbij
Nog ff knallen van 31 op 1 en dan het echte vliegtuig in,
Met hopelijk wat beenruimte in de rij,
Vrijwilligerswerk en veel andere bijzondere belevenissen,
Voor jou, maar ook wij hoeven ze niet te missen.

Esther

Lieve dochter, ik ben zo trots op je!

Suus

Lieve grote wijze liefdochter. Ik hoop dat je heel veel gaat schrijven en wij kunnen meegenieten van je avonturen. Dat alleen vliegen en 2x overstappen zou me knikkende knieeen bezorgen en de nodige pufaanvallen. Maar jij kan dat !!! En veel foto’s maken he!
Liefs Suus x

Percy

Tuurlijk gaan we je missen op de afdeling ,maar je gaat ons op de hoogte houden ,veel succes met de voorbereidingen gr

Wilma

Anna, je zal vast wel eens peentjes zweten omdat het anders loopt dan gedacht. Maar ik weet zeker dat je dit kan!
Neem het zoals het komt en geniet er vooral van. Je zult zien dat de tijd voorbij vliegt en je weer terug bent voor je het weet. En dan denk je waarom heb ik me er eigenlijk zo zenuwachtig om gemaakt??

Anne

Spannend Anna!!
Veel succes met de voorbereidingen?

Kimar

Spannend ???

Quincy

Gewoon STOERRRR!!

Rachida

Heel veel sterkte met je nieuwe uitdaging goed op je zelf letten succes met alles wat je gaat doen ik ga jou missen groetjes ??

Marleen

Zo trots op je!!!

Janny

Anna, nog een paar nachtjes slapen en dan is het zover! Een ervaring opdoen die je nooit zult vergeten! Ik wens je een goede reis en vooral enorm veel plezier!! Lieve groetjes van Janny en ik kijk nu al uit naar al je blogs!!???‍♀️

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active